Czym się odróżnia konkurs od loterii oraz co powinno dopomóc przy wybieraniu postaci promocji?

Jedną z form marketingu jest organizacja konkursów i loterii. Jeśli nie wiesz, jaką formę dobrać, powinniśmy odpowiedzieć sobie na jedno łatwe pytanie: czy ważniejsza jest wygoda organizatora, czy też uczestników zabawy.
Jeżeli ważniejsza byłaby wygoda organizatora, to powinniśmy wybrać konkurs, ponieważ jest on o wiele łatwiejszy przy organizowaniu i cechują go minimalne wymogi formalne czy brak kosztów, które wiążą się z rozpoczęciem konkursu.

Konkursy cechują także proste rozwiązania skarbowe. Jeżeli jednak bardziej istotna jest dla Ciebie wygoda uczestników, to korzystniejsza byłaby loteria.

Te informacje pochłonęły Cię kompletnie? Jeśli tak jest, to przeczytaj więcej (http://jamorski.pl/inwestycje-budowlane-nieruchomosci/) danych na pozostałych witrynach – odnajdziesz je, klikając w odnośnik znajdujący się poniżej.

W takim wypadku korzystamy z losowego rozstrzygnięcia danej kampanii promocyjnej. Dzieje się tak dlatego, że bariera wejścia w loterię jest relatywnie niewielka. Wystarczyłoby, że ktoś kupi jakiś towar i już będzie brał udział w losowaniu nagród. Strona organizująca loterię jest zobligowana do spełnienia szeregu wymogów, które pochodzą z ustawy o grach hazardowych.

gospodarka

Autor: Conor Luddy
Źródło: http://www.flickr.com
loteria

Autor: r. nial bradshaw
Źródło: http://www.flickr.com
klienta

Autor: reynermedia
Źródło: http://www.flickr.com
Bardzo popularną formą loterii jest zdrapka. To niezwykle skuteczne narzędzie promocji, gdyż jest w stanie przyciągać uczestników niczym magnes. Przy organizowaniu loterii przy użyciu zdrapki, trzeba zwrócić uwagę na jej jakość (warto jest wybrać wytwórcę posiadającego doświadczenie), bezpieczeństwo zdrapek (tutaj ważna jest wiarygodność producenta). Ponadto organizator musi zaplanować właściwą ilość zdrapek i opracować sposób odebrania nagrody. Najłatwiejszy byłby taki sposób, w którym trzeba oddać zdrapkę.

Należałoby wspomnieć, że taka postać reklamy jest stosowana przeważnie w wypadku loterii fantowych lub promocyjnych. Są one niezwykle popularne, z tego też powodu ludzie mają do nich dość duże zaufanie.

Komentarze |0|

*

Legenda *) Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
**) Możesz używać tych znaczników i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Kategoria: Bez kategorii
Tagi: , ,