Tworzymy firmę brandingową

Działalność agencji reklamowej mieści całościowe zaprojektowanie oraz realizowanie kampanii reklamowych przez: projektowanie i lokowanie reklam w mediach drukowanych, radiu, telewizji, internecie jak też innych publikatorach, projektowanie jak też umieszczanie reklam zewnętrznych w postaci billboardu, gablot, paneli balonów reklamowych, ekspozycji okiennych, reklamy na samochodach jak też autobusach itp., dystrybucję i doręczanie prospektów a także próbek marketingowych, tworzenie pawilonów a także innych konstrukcji oraz miejsc wystawowych, prowadzenie kampanii reklamowych oraz inne usługi promocyjne mające na celu przyciągnięcie lub zatrzymanie konsumentów.

agencja reklamowa

Autor: Jeffrey Beall
Źródło: http://www.flickr.com
Agencja marketingowa nie jest aktywnością normowaną, a więc nie są wymagane żadne zezwolenia jak też koncesje. Trzeba jednakże przestrzegać wymagań prawnych w obszarze praw autorskich w reklamie, barier tematycznych i prawa konkurencji. Warto znać notacje ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim oraz prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieprawej konkurencji: regulacja z dn. 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim jak także prawach pokrewnych powiada, że tworząc reklamę kreuje się dzieła. W chwili stworzenia utworu przez pracownika wszelkie prawa autorskie kupuje chlebodawca. Dowiedź się więcej o atutach tej agencji kreatywnej.
Agencja brandingowa ma 2 lata od chwili obrania utworu na jego rozpowszechnienie. Regulacja z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zabrania wprowadzającego w błąd oznaczania przedsiębiorstwa, wprowadzającego w błąd oznaczania pochodzenia geograficznego artykułów czy usług, naśladownictwa wyrobów, nieuczciwej reklamy, itd. Jeżeli naszym produktem jest spot będący w sprzeczności z godziwymi obyczajami, uchybiający godności człowieka, wprowadzający nabywcę w błąd, odwołujący się do uczucia strachu, do zabobonów, może on zostać zakwalifikowany jako reklama – tablice reklamowe nosząca objawy nieuczciwej rywalizacji (art. 16 ww. ustawy). Czytaj więcej o bandingu.

Ażeby nie zostać pociągniętym do odpowiedzialności za naruszenie prawa uczciwej konkurencji w związku z opracowaniem jak też rozpowszechnianiem niedozwolonej reklamy (np. za opracowanie niedbałej reklamy porównawczej) warto zastanowić się nad kooperacją z prawnikiem, jaki rzetelnie oraz fachowo mógłby poradzić w konkretnych kwestiach.

Komentarze |0|

*

Legenda *) Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
**) Możesz używać tych znaczników i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Kategoria: Bez kategorii
Tagi: , ,