Co to jest pozycjonowanie szerokie?


Czym charakteryzuje się pojęcie „long tail”? Pozycjonowanie szerokie to krótko mówiąc, nastawienie się na pozyskiwanie odwiedzin z haseł o niskiej konkurencyjności, które sporadycznie są wystukiwane w wyszukiwarki.Najprościej można to wytłumaczyć na przykładzie…
Chcesz czytać więcej na podobny temat? Żaden problem. Musisz tylko wejść na poniższe łącze do witryny (http://www.ckt-fitnessclub.pl/junior-mma/) i przejdziesz na inną stronę.
butów. Wpisując w wyszukiwarkę sformułowanie „buty” – wprawdzie pojawi się spora ilość wzorów, lecz ciężko będzie się zdecydować na fason najbardziej dla nas odpowiednich. Poza tym nie wiadomo czy zależy nam na butach do szermierki czy dla psa? Jednak gdy uściślimy swoje oczekiwania, model który nam się marzy, to czy mają być wykonane ze skóry prawdziwej, syntetycznej czy materiału – pisząc np. czerwone skórzane kozaki – prawdopodobieństwo, że owe buty zakupimy znacznie się zwiększy.
– jedynie zdecydowani na kupno produktu lub usługi użytkownicy znajdą się na naszej stronie,
– wzmożenie sprzedaży produktu lub usługi,
– szybkie osiągnięcie wysokich pozycji,
– frazy dokładnie przedstawione generują większy ruch na stronie,
– niższe koszty pozycjonowania frazy niż w przypadku fraz ogólnych.
Pozycjonowanie szerokie skierowane jest najczęściej do dużych i rozbudowanych serwisów, a więc sklepów internetowych, księgarni oraz witryn, zawierających sporą ilość podstron i treści.