Program lojalnościowy – jaki cel?
Programy lojalnościowe i partnerskie zmniejszają znaczenie ceny, umożliwiają zredukowanie przyznawanych zniżek i kreują barierę dla konkurencji.

Wdrożyliśmy setki programów lojalnościowych i partnerskich B2B i B2C. Wdrożyliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe instytucji handlowych, banki, aptek, branży spożywczej, FMCG, finansowej, chemicznej, farmaceutycznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, samochodowej i wielu innych. Prowadzimy także wewnątrz firmowe programy motywacyjne () dla zatrudnionych w przedsiębiorstwie, przedstawicieli handlowych, sprzedawców i dystrybutorów.
Naszymi atutami są: korzyści skali i optymizacja wydatków, wyjątkowe na polskim rynku know-how, narzędzia – wypożyczalnia elektronarzędzi – informatyczne do kierowania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki nagród, obsługa kancelaryjna i podatkowa. Zapewniamy pewność i komfort współpracy z ekspertami oraz kompleksową opiekę w zakresie prawa i kontaktów z urzędem skarbowym, w tym m.in. profesjonalne wsparcie prawne i podatkowe, przygotowanie regulaminów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od premii.
Proces dostarczenia nagród jest jednym z istotniejszych, a zarazem najcięższych etapów realizacji działania. W dużej mierze przesądza o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs przynoszą zakładany, długofalowy skutek i cementuje relacje z jego uczestnikami. Oto powód, dla którego stworzyliśmy odrębne Centrum Logistyki Nagród i gwarantujemy obsługę poszczególnych etapów logistyki: wybór nagród, nabycie, magazynowanie, pakowanie, dostarczenie, raportowanie. Ciągła, nieprzerwana od lat kooperacja z renomowanymi wytwórcami i dostarczycielami umożliwia zapewnić dostępność wielu precyzyjnie wyselekcjonowanych modeli nagród i obniżyć koszty ich zakupu i dostarczenia.
Wychodzimy z założenia, że istotą pakietu lojalnościowego nie ma być jedynie bieg po nagrody. Oprócz zwiększenia sprzedaży ważną rolę ma tu budowa relacji marketingowych. Program staje się platformą komunikacji, zaś segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, styl życia, gusta, historię relacji, pozwala na idealny dobór środków motywacji. Na podstawie naszych badań zadowolenia i oczekiwań uczestników wdrażamy programy, gdzie premię stanowią nie tylko nagrody rzeczowe, lecz również wartości niematerialne, dostęp do wiedzy, kanałów informacji oraz wiedza fachowa. Związki wsparte na takich podstawach objawiają się nad wyraz silną lojalnością.
Dalsza część