Jak wybrać właściwą agencję reklamową dla swojej firmy?

Gdy przedsiębiorstwo rozwija się lub wypuszcza nowy produkt, czasem może zajść potrzeba zatrudnienia agencji reklamowej. Każdy, kto będzie jej szukać może czuć się zdezorientowany, ilością firm, które działają na rynku.

Czy jest sposób na wybranie tej jedynej, która spełni wymagania przedsiębiorcy i stworzy skuteczną reklamę? Jak tego dokonać?
reklama

Autor: reynermedia
Źródło: http://www.flickr.com
Przede wszystkim trzeba podpytać bardziej doświadczonych kolegów. Może mają warte polecenia agencje? Jak im się z nimi współpracowało? reklama stworzona przez agencję z polecenia nie musi być lepsza, ale przy pracach nad reklamą istotne jest, żeby współpraca klientem i agencją przebiegała nienagannie.
Jeśli nie uda się wyselekcjonować nikogo przez rekomendacje, zostaje przeszukiwanie Internetu. Na co wracać uwagę? Przede wszystkim na portfolio oraz znalezione komentarze. Agencji reklamowych jest jednak niesłychanie dużo, branża jest zmienna, warto więc wykorzystać podpowiedzi prasy branżowej albo poszukać, które agencje zostały nagrodzone za swoją pracę i są prelegentami na konferencjach branżowych. Będzie to oznaczać, że agencje, które bierzemy pod uwagę, mają coś do powiedzenia na rynku.
bankomat

Autor: florian meyer
Źródło: http://www.flickr.com
Wartością każdej agencji reklamowej są osoby w niej zatrudnione.

Czy ta problematyka przyciągnęła Twoją uwagę? Jeśli tak, to oprócz tego poza tym zobacz ofertę Czynności Notarialne, która odnosi się do omawianej kwestii, zatem na pewno też Cię zaintryguje.

komunikacja z nimi musi być bez zarzutu, i to z każdym pracownikiem, z którym rozmawiamy, poczynając od tych, z którymi pisze się pierwsze maile, do tych, którzy są przydzieleni do projektu naszej firmy. Jeśli przepływ informacji i myśli z agencją nie jest płyny, jeśli specjaliści nie chcą dyskutować, ale tworzą ponad głowami zleceniodawców, nie warto z nimi współpracować. Jeśli kontrakt jest już podpisany, musi być to istotna wskazówka na przyszłość.

Dobra agencja reklamowa musi być także świetnym parterem, który zawsze rozmawia, a nie oświadcza. Nikt nie jest przecież nieomylny – ani pracownicy agencji, ani ich zleceniodawca. Aby powstała bardzo dobra reklama potrzeba więc wiedzy i doświadczenia dwóch stron.

Comments |0|

*

Legend *) Required fields are marked
**) You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Category: Bez kategorii
Tags: , , , ,