Jak uzyskać większą liczbę klientów?

Obecnie tylko program lojalnościowy już nie jest wystarczający. Program ten skierowany jest jedynie do klienta i nie obejmuje oprócz niego nikogo więcej. Coraz więcej przedsiębiorstw zaczęło zwracać uwagę na to jak niezmiernie ważna jest przyjazna współpraca z podwładnymi lub kontrahentami. Właściwe zdopingowanie i docenianie ich ma korzystny wpływ na funkcjonowanie całej firmy. Dlatego też wykreowano programy motywacyjne, dzięki którym budowane są mocne i pomyślne relacje z podwładnymi.

Programylojalnosciowe.pl - programy lojalnościowe

Źródło: Programylojalnosciowe.pl

Pracownicy na przykład za wykonanie ustalonych celów biznesowych mogą zdobyć specjalne wynagrodzenia czy też gratyfikacje pieniężne za szczególne zasługi. Takie działania motywują go do efektywnej pracy. Powracając zaś do samego klienta to tutaj również na skutek zmian następujących na rynku zaszły zmiany. Zmiany te polegały w głównej mierze na nowym postrzeganiu klienta i jego wymagań. Dbanie o lojalność klienta jest niezmiernie istotnym czynnikiem rozwoju biznesu. W związku z tym zaistniał marketing relacji inaczej zwany marketing partnerski lub marketing nastawiony na klienta. Koncentruje on się na analizie tego, czego chce klient i czego być może będzie pragnął później. Próbuje on wyjść na przeciw wymaganiom teraźniejszym i ewentualnym czy też spodziewanym klientom. Koncentruje się on także na relacjach firmy z dostawcami, pośrednikami oraz relacjach wewnątrz zakładu pracy.

System lojalnościowy pomaga utrzymać ciągłe i przydatne relacje zakładu pracy z klientami. Do ich zadań należy między innymi zachęcanie aktualnych klientów do częstszych i większych zakupów proponując w zamian jakieś obniżki czy też na przykład oferty typu nabywając jeden określony produkt drugi kupujesz za jeden grosz. Dobrze skonstruowany i zaplanowany program lojalnościowy może w duży sposób powiększyć przywiązanie klienta do danej marki lub do danej firmy. Dobrym chwytem są również karty klienta, które upoważniają do zniżek oraz dodatków. Może być ona w postaci karty elektronicznej lub klasycznej karty, wybór zależy od wymagań firmy.

Czytaj dalej

Komentarze |0|

*

Legenda *) Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
**) Możesz używać tych znaczników i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Kategoria: Bez kategorii
Tagi: , , , , ,