Programy lojalnościowe dla firm

Dzisiejszy marketing to mnóstwo efektywnych narzędzi, które opłaca się wykorzystywać. Jak wszyscy wiedzą, reklama ma skłonić klienta do nabycia jakiegoś artykułu. Teoria twierdzi też, że jeśli artykuł spełnia wymagania i będzie w przyszłości jeszcze pożądany przez konsumenta, z pewnością raz jeszcze postawi na tę firmę. A co w przypadku, gdy na rynku istnieje kilka firm, które mają w ofercie wyroby o podobnej jakości? Wtedy powinno się umocnić lojalność klienta do producenta.

Zakupy, wózek zakupowy

Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu
Aby budować więź między biznesem i klientem, opracowano polecane programy lojalnościowe. Najbardziej rozpowszechnione opierają się na tym, że kupujący dostaje punkty za dokonane zakupy, które może potem wymienić na bonusy.

Skuteczną zachętą do zakupów jest też przekazywanie atrakcyjnych zniżek za regularne zakupy.

Jeżeli chcesz zasięgnąć kolejnych informacji, przeczytaj nasz kolejny artykuł, w którym znajduje się ciekawa informacja (https://fourbag.pl/pl/c/Torby-papierowe-bez-uchwytu/26). Rozwiąże ona wszelkie Twoje niepewności.

Programy lojalnościowe (polecana strona: loyaltyzen.com/pl) zostały wymyślone na bazie analiz psychologicznych. Od dekad psycholodzy wiedzą, że rozum uwielbia otrzymywać „nagrody”. Nie czarujmy się, człowiek w zasadzie zachowuje się tak samo jak pies, który za sztuczki dostaje kość. To już jest wklepane w umysł, nad tym nie da się panować. Można to zrozumieć na przykładzie gier pecetowych – gracz musi robić pewne rzeczy, gromadzić punkty itd., by otrzymać jakąś gratyfikację. Gdyby ludzki rozum nie funkcjonował w ten sposób, gałąź zabawowa chyba by upadła. Co ciekawe, nagrody rozdawane w ramach działań lojalnościowych nie muszą być obowiązkowo korzystne – klienci zwykle odczuwają satysfakcję nawet z małych prezentów.

Programy lojalnościowe funkcjonują też w branży B2B. Rozmaite przedsiębiorstwa oferują swoje usługi i produkty innym markom. Posiadanie częstych zamówień jest mocno pożądaną kwestią, dlatego przedsiębiorstwa wysilają się, by stworzyć więź z klientami. Można to czynić na różnorakie sposoby – najpopularniej stosowane są rozmaite nagrody dla kadrowiczów marki-kontrahenta.

Komentarze |0|

*

Legenda *) Pola oznaczone gwiazdką są wymagane
**) Możesz używać tych znaczników i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
Kategoria: Bez kategorii
Tagi: , , ,