Programy lojalnościowe dla firm

Skuteczną zachętą do zakupów jest też przekazywanie atrakcyjnych zniżek za regularne zakupy. Programy lojalnościowe (polecana strona: loyaltyzen.com/pl) zostały wymyślone na bazie analiz psychologicznych. Od dekad psycholodzy wiedzą, że rozum uwielbia otrzymywać „nagrody”.
Nasze następne wpisy są równie zajmujące, co ten. Zatem najedź na link tutaj rfid co to i oglądaj szczegółowe posty. Zachęcamy!
Nie czarujmy się, człowiek w zasadzie zachowuje się tak samo jak pies, który za sztuczki dostaje kość. To już jest wklepane w umysł, nad tym nie da się panować. Można to zrozumieć na przykładzie gier pecetowych – gracz musi robić pewne rzeczy, gromadzić punkty itd., by otrzymać jakąś gratyfikację. Gdyby ludzki rozum nie funkcjonował w ten sposób, gałąź zabawowa chyba by upadła. Co ciekawe, nagrody rozdawane w ramach działań lojalnościowych nie muszą być obowiązkowo korzystne – klienci zwykle odczuwają satysfakcję nawet z małych prezentów.
Programy lojalnościowe funkcjonują też w branży B2B. Rozmaite przedsiębiorstwa oferują swoje usługi i produkty innym markom. Posiadanie częstych zamówień jest mocno pożądaną kwestią, dlatego przedsiębiorstwa wysilają się, by stworzyć więź z klientami. Można to czynić na różnorakie sposoby – najpopularniej stosowane są rozmaite nagrody dla kadrowiczów marki-kontrahenta.